Verimlili Görev Yönetimi Uygulaması: ThinkTime
ThinkTime, Android platformunda sunulan bir verimlilik uygulamasıdır. Kullanıcı dostu arayüzü ile karmaşık kurumsal projelerden basit yapılacaklar listelerine kadar her türlü görevi yönetmeyi sağlar. Kullanıcılar, kişiselleştirilmiş bir gösterge panosunda öncelik seviyeleri ile atanan görevleri görebilir, bu sayede zamanlarını etkin bir şekilde organize edebilirler. Mağaza ekipleri, iş akışını dengeleyerek haftalık iş yüklerini yönetebilirler.
Uygulama, gelişmiş görev yönetimi araçları ile işlerin daha verimli bir şekilde tahmin edilmesi, atanması ve izlenmesine olanak tanır. Ayrıca, mağaza ziyaretlerini eyleme geçirilebilir görevlere dönüştüren denetim özellikleri sunar. İletişim modülü, çalışanları bilgilendirip etkileşimde bulunmak için kişiselleştirilmiş içerik sağlar. Yardım biletleme sistemi, mağazalarda meydana gelen sorunları gerçek zamanlı olarak çözmek için oluşturulmuştur.